Emailmarketing

Voor weinig geld veel mensen kunnen bereiken, wie wil dat nou niet? Door het op de juiste manier inzetten van e-mailmarketing kun je grote groepen mensen bereiken tegen zeer lage kosten. Dit maakt e-mailmarketing een onmisbare schakel in je online marketingmix en nog altijd een van de meest gebruikte online kanalen. Het geeft jou bovendien de kans klantrelaties te verbeteren en nieuwe contacten te leggen.

Stel ons je vraag

=

Waarom e-mailmarketing?

e-mailmarketing

Persoonlijke communicatie

E-mailmarketing geeft je de mogelijkheid om op een persoonlijke en directe manier met je klanten te communiceren. Door de interactie via e-mail te bevorderen krijg je een betere band met klanten. Een persoonlijke benadering zorgt ervoor dat klanten positiever zullen staan ten opzichte van jouw bedrijf. Zo kunnen we bijvoorbeeld automatische gepersonaliseerde e-mails versturen naar je klantenbestand.

Segmentatie

Door e-mailmarketing in te zetten kun je eenvoudig je doelgroep segmenteren. We kunnen de e-mails op maat versturen door de doelgroep onder te verdelen. Hiermee haal je meer resultaat uit je e-mailcampagnes, doordat ze beter aansluiten op de kenmerken van je klanten. We kunnen bijvoorbeeld segmenteren op betrokkenheid, interesses of het gedrag op je website.

Meetbaar

Een van de grootste voordelen van e-mailmarketing is dat alles meetbaar is. We kunnen exact nagaan wat er met je e-mail gebeurt nadat deze verzonden is. Dit levert waardevolle informatie op over hoeveel mensen doorklikken en waar ze op doorklikken en geeft je de kans om je mails te optimaliseren voor betere resultaten.

Bepaal je e-mailstrategie in een vrijblijvend gesprek

Voordat je beslist over het inzetten van diverse marketingkanalen, zoals e-mailmarketing, moet je goed kijken waar je naartoe wilt. In een vrijblijvend gesprek kijken we naar jouw huidige situatie en naar jouw visie voor de toekomst. Zo kunnen we bepalen hoe e-mailmarketing jouw bedrijf gaat helpen. Vraag een vrijblijvend gesprek direct aan, dan bekijken wij wat de mogelijkheden zijn.

=