Projecten

Projecten

#2 positie op ‘Caravan verkopen’

Een groei in leads en conversie voor Caravandirect.nl met SEO

Caravandirect.nl stond voor de uitdaging om het aantal leadaanvragen voor caravaninkoop te verhogen. Er was behoefte aan een langetermijnstrategie die meer organische leads zou opleveren, zonder afhankelijk te zijn van dure, korte termijn SEA-campagnes. Daarbij moest er rekening worden gehouden met de fikse concurrentie in de branche. Het was duidelijk dat een strategische aanpak nodig was die zowel kostenbewust als effectief zou zijn.

Meer lokale klanten voor Robot Deurtechniek

Robot Deurtechniek wilde meer lokale leads aantrekken en tegelijkertijd de kwaliteit van deze leads verbeteren. Het doel was helder: klanten die op zoek zijn naar garagedeuren in de regio, moeten snel en gemakkelijk vinden wat ze nodig hebben. De focus lag hierbij op het werkgebied rondom de showroom in Goirle.

+24,68% kwalitatieve aanvragen

Meer aanvragen voor Hemeco

Hemeco wilde zowel het aantal, als de kwaliteit van de offerteaanvragen verhogen. Het ging niet alleen om kwantiteit, maar ook om het binnenhalen van serieuze en goed passende aanvragen. Het was noodzakelijk om de zichtbaarheid van Hemeco te vergroten en zich te onderscheiden van de concurrentie in een competitieve markt. Het doel was niet alleen meer aanvragen, maar vooral het versterken van de positionering in de sector.

+20,69% aanvragen

Een directe groei voor Wijkeurenstellingen.nl

Wijkeurenstellingen.nl nam contact met ons op toen ze nog in de opstartfase van het bedrijf zaten. De doelen waren duidelijk: groeien in naamsbekendheid en zo snel mogelijk aanmeldingen voor magazijnkeuringen binnenkrijgen. De grootste uitdaging lag in de beperkte zoekvolumes op relevante zoekwoorden, terwijl de potentiële doelgroep aanzienlijk groter was. Hoe bereik je magazijnen die jouw dienst nodig hebben, maar daar nog niet actief naar zoeken?

Wil jij tussen onze succesverhalen komen te staan? Neem dan contact op met ons

+46,34% aanvragen

Meer kwalitatieve leads en populariteit voor HADO Benelux

HADO Benelux stond voor drie belangrijke doelen: meer kwalitatieve leads binnenhalen, de sport bekender maken in Nederland en zorgen dat HADO als activiteit breed wordt omarmd.

+27,23% aanvragen

Meer conversies, naamsbekendheid en herkenbaarheid voor Saar aan Huis

Saar aan Huis had een duidelijke wens: laten zien wie ze zijn en wat hen onderscheidt. Hun kernwaarden – warm, lokaal, dichtbij, informeel en gezellig – moesten niet alleen voelbaar zijn voor bestaande klanten, maar ook nieuwe zorgaanvragen aantrekken en de organisatie als betrouwbare mantelzorgpartner positioneren.

Diensten

Oplossingen

Over ons

Projecten

Blog

Terug naar overzicht

Terug naar overzicht